بنده ، رومینا خانمبنده ، رومینا خانم، تا این لحظه: 21 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

زندگی من

علاقیات

1395/1/18 19:04
نویسنده : رومینا
250 بازدید
اشتراک گذاری

قبلا همیشه که میومدم اینجا این طوری صحبتمو شروع می کرم سلام خونندگان عزیز من رومینا هستم و ... ولی الان بزرگ شدم باید مثل بزرگا حرفمو بنویسم راستش این درمورد خاطراتم نیس یه چیز کلیه که نمی دونم چه اسمی روش بذارم خب الان میخوام شروع کنم ، من وان دیرکشنو دوس دارم نمی دونم که شما می شناسینشون یا نه ولی اونا بوی بند مورد علاقمم هستن ، شاید خیلی از خوانندگان وبلاگم فک کنن اونا 5 تا پسر ننر و لوسن که تو یه گروهن که الانم یکیشون رفت و شدن چهار تا و می خونن الکی جایزه می برن و شاید به خاطر یک کم جذابیتشو مورد علاقه ی طرفداراشون هستن ولی این طور نیست من به عنوان یه طرفدار می تونم بگم که این طور نیس ، من دوسشون دارم چون وقتی صداشون و اهنگشون می شنوم بهم یاداوری می کنه که اونا اولش فقط 5 تا پسر بودن که رویایی داشتنو با تلاششون به رویاشون رسیدن و اینو بهم یاداوری می کنه که من هیچیم از یه چند تا پسر 16 یا 17 ساله کمتر نیس و منم می تونم به رویاهام برسم. دوم اینکه واقعا به نظرم صداشون عالیه و اولین بار که یادم میاد اونا را تو american music awards 2013  دیدم که اهنگ  story of my life را اجرا می کردن ولی اون موقع حتی اونا ر نمی شناختم ولی بعد خوندن یه داستان که بهتره اسمشو نگم ازشون خوش اومد یا بهتره بگم عاشقشون شدم اول هری بعد لووییس بعد زین الانم نایل ولی همیشه تو قلبم می مونن . راستش قبلا دوستام بهم می گفتن رومینا تو چرا خواننده ی مورد علاقه نداری یا بازیگر مورد علاقه مرد یا زن منم هی می گفتم من همه را دوس دارم ولی اونا می گفتن باید یکی انتخاب کنی منم هی می گفتم نه الان همه چی مورد علاقه دارم  ،قبلا از انگلیسی متنفرم ولی الان عاشقشم با علاقه می خونمش و نمره هام پیشرفت کرده و تقریبا بعد بهترین دانش اموز من بهترینم ، خلاصه الان علاقم هر روز به نایل بیش تر میشه و دلم میخواد مثل هر نایل گرلی باهاش ازدواج کنم ، خلاصه من اینا را ننوشتم که بگم وان دایرکشنو دوس داشته بشین می خواستم بهتون بگم که سعی کنید از علاقیاتتون خجالت نکشید چون من قبلا می کشیدم الانم میخوام اینو گم که من از همه چیه تیلور سوییفت خوشم میاد جز رفتارش که اونم داره خوشم میاد ولی اینو حتی از بهترین دوستام نگفتم و هی می گفتم که ازش دم میاد و دوم اینکه سعی کنید مثل این 4 تا پسر برین دنبال رویاتون تا بهش برسین محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد