بنده ، رومینا خانمبنده ، رومینا خانم، تا این لحظه: 21 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

زندگی من

زمان

1396/4/16 16:42
نویسنده : رومینا
149 بازدید
اشتراک گذاری

bonjour

خب خب این منم بد از یک سال تمام

شرط می بندم اگه هر کدوم از دوستام راجب این وبلاگ بفهمن منو خیلی مسخره می کنن ولی خب من بازم براتون می نویسم

بعد از یه زمان خیلی طولانی دارم می نویسم براتون البته فکر کنم که کم میاین به وبلاگم

خودمم تعجب می کنم چه طوری هنوز رمزشو بلدم

من این وبلاگو تقریبا 6 ساله که دارم

6 سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال

من از کلاس نهمم با موفقیت اومدم بیرون و دوباره معلدلم 20 شد خدایی یه کمی خر زدم

هنوز برای جایزه ام تصمیم نگرفتم ، جایزه می خوام چون واقعا تلاش کردم

تو این یه سال خیلی اتفاقا برای من افتاد و خیلی اتفاقا برای خواننده های مورد علاقم

هری البوم جدید داد ، نایل و لیام و لویی هم سینگل می دن بیرون ، زینم که فعلا رفته تو کاره مد

یکیو پیدا کردم که مثل من 11 فروردینه دنیا اومده و فقط 1 سال از من بزرگ تره

دوستای خوبی پیدا کردم و خیلی دوستشون دارم

هنوزم با باران دوستم ، خودمم باورم نمیشه

کلاس فرانسه میرمو الان بلدم یه کمی حرف بزنم

امسال انتخاب رشته دارم و هنوز نمی دونم چه رشته ای میخوام برم ولی اگه سال بعد اومدم که بازم براتون بنویسم ، حتما یا از انتخابم راضیم یا می خوام تغییر رشته بدم :)

امیدوارم همه موفق باشین و سعی می کنم بیشتر بیام

خوشحال شدم که الان اومدمو براتون نوشتم

فعلا .....محبت

.je suis romina ,au revoir

پی نوشت: اصلا یادم نبود وبلاگ دارم وگرنه یشتر میومدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد