بنده ، رومینا خانمبنده ، رومینا خانم، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

زندگی من

سلنا و جاستین

1392/7/5 16:14
نویسنده : رومینا
140 بازدید
اشتراک گذاری

من رومینام خیلی خیلی سلنا را دوست دارم                                                                                                                                                                                                                                                                                                      i love you selena                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران
23 مرداد 92 18:56
سلام رومی!!!!من بارانم.میخاستم رمزتو بدونم.میشه به من اس ام اس کنی یا زنگ بزنی بگی؟
پریسا
23 شهریور 92 21:25
سلام من پریسا هستم و ریانا را دوست دارم I love you very mutch Rihanna l امشب خواب ریانا رو دیدم روم نشد باهاش حرف بزنم گوگولی رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد