بنده ، رومینا خانمبنده ، رومینا خانم، تا این لحظه: 22 سال و 29 روز سن داره

زندگی من

یک روز پر کار

1392/7/5 16:16
نویسنده : رومینا
151 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز با پدر و مادرم کولرمان را درست کردیم.من آب بازی کردم یک جورایی آب بازی که نه پایم را در آب می کردم وروی زمین جای پایم را می گذاشتمخندهبعد با مادر بزرگم به رفاه بالای خانه ی مان رفتیم وخرید کردیمعینکساعت7 من و مادرم مژده به یرون برای خرید رفتیم.من و مادرم اول به عینک فروشی وبعد به پاساژ ظفر رفتیم.من و مادرم به عطر فروشی رفتیم و مادرم برای من یک عطر خوشبو خرید .کلا امروز به من خیلی خوش گذش و امیدوارم یرای همه همین طور بوده باشد ومن به این روز یک روز پرکار می گویممشغول تلفن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم مامان هانا
4 خرداد 91 22:51
بابا پرکار مننننننننننننننننننننننننن عطرتو بیار بو کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد