بنده ، رومینا خانمبنده ، رومینا خانم، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

زندگی من

بازی بازی بازی

1392/7/5 16:09
نویسنده : رومینا
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره به شما دوست عزیز.حتما از نام مطلب من تعجب می کنید قضیه از این قراره که دیشب ما داشتیم بازی می کردیم آن هم بازی قایم موشک.من 11 ساله،صبا10 ساله،هستی6 ساله،دیبا7 ساله،روهام 4 ساله،روژا4 ساله،هومان5 ساله،هویار 2 ساله،دانیال 2/5 ساله خوب حالا بازی می کردیم قرار بود که ما یعنی من و صبا بریم قایم شویم و بعد دانه به دانه بچه ها را انتخاب کنیم و بعد دانه به دانه آن ها بیایند ما را پیدا کنند.باورتان می شود که یک بچه ی 4 ساله من 11 ساله را پیدا کرد ولی یک بچه ی 6 ساله من را پیدا نکرد؟!؟!؟!؟! واقعا چه هوشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجبتعجبتعجبتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا
23 شهریور 92 21:13
پسز عمه باهوش مکن نبوده؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد