بنده ، رومینا خانمبنده ، رومینا خانم، تا این لحظه: 22 سال و 30 روز سن داره

زندگی من

تولد،تولد

1392/11/18 15:12
نویسنده : رومینا
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،10 بهمن تولد دختر عمه ام نیوشا بود من برای او با پس اندازم اسپری ecco خریدم (برای خودم هم خریدم) ساعت 6 رفتیم خونشون و فقط خانواده ی او یعنی عمه ام،شوهر عمه ام،پسرعمه ام، و نیوشا و خانواده ی خودم یعنی من ،مامانم،بابام و مامان بزرگم بودیم تا ساعت 7 صحبت کردیم و ساعت 7 بابام سرزمین کهن را دید و من و پسر عمه ام رفتیم و GTA بازی کردیم بعد ساعت 8 شام خوردیم و بعد کیک را آوردند و بعد کادوها را باز کردیم(بیش ترش پول بود) بعد دیگه یک خورده بازی کردیم بعد ما پا شدیم و رفتیم خونمون تا من بخوابم(فردایش مدرسه داشتم و نیوشا و پسر عمه ام هم همین طور).لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

niusha
9 فروردین 93 13:01
یادش به یر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد