بنده ، رومینا خانمبنده ، رومینا خانم، تا این لحظه: 22 سال و 29 روز سن داره

زندگی من

رفتن به مسافرت

1393/6/8 22:01
نویسنده : رومینا
116 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستان عزیز من قراره برم مسافرت نه یکی بلکه دو تا،این هفته سه شنبه میریم تا روز جمعه بعد دوشنبه ی هفته ی بعدش تا جمعه من و مامانم میرویم شهرکرد من خیلی خوشحالم چون شمال ویلایمان خیلی باحال است و شهرکرد هم به خاطر کارخانه ای که میرویم خیلی خوش می گذرد من خیلی خیلی خوش حالم اون جا خیلی بزرگ است و وقتی وارد یک جایی می شویی باید ماسک بزنی و روپوش بپوشی و کفش پلاستیکی بپوشی و از این بهتر که من دختر خانم دکترم و همه به من میگن رومینا جان جالب تر این است که وقتی ما میرویم اون جا ساخت قرص دارن و من می تونم ببینم به احتمال زیاد از خدم عکس میگیرم و میذارم تو اینستا البته یک خرده ولف زدم که روپوش و اینا یک کفش پلاستیکیمن می پوشم ولی کارگر ها روپوش خودشون ماسک و کفش پلاستیکی مامان من هم روپوش دکتری می پوشد خلاصه من خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالم راستی برام دعا کنید فردا امتحان دارم اونم امتحان ریاضی از پایه ی هفتم و من فقط دعا می کنم که نمره ی این ریاضی رو ریاضی کارنامه ام در سال تحصیلی اثر نذارد خلاصه خیلی خوشحالم و لطفا دعا کنید تو را خدا فعلا
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد