بنده ، رومینا خانمبنده ، رومینا خانم، تا این لحظه: 22 سال و 29 روز سن داره

زندگی من

رفتن به کلاس هففففتم!!!و توضیحاتی راجب آن !

1393/8/21 21:02
نویسنده : رومینا
155 بازدید
اشتراک گذاری
وای خدایامن رفتم کلاس هفتم ما شونصدتا معلم داریم وای خدا جوووووووووووونم نه سخته و نه اسون من عاشق معلمانمهستم خیلی باحالن مصوصا ریاضی ادبیات و اجتماعی از امروز ماامتحان نیم ترم 1 داشتیم و تا 4 شنبه ی هفته ی بعد نه 4 شنبه ی هفته ی بعدش امتحان داریم.خلاصه همه چی عالیه خیلی دوست های خوبی پیدا کردم،مگه نگفتم که من مدرسه ام را عوض کردم و همه ی دوستام عوض شدند یعنی هنوز باهاشون دوستم ولی کمتر همدیگه را می بینیم خیلی خوبه من جز گروه تحقیقاتی مدرسه هستم واین عالیه من عاشقشم .کلاس رباتیک هم داریم اونم عالیه .خب دوستام را نگفتم عسل،شکیبا،ارمیتا و .......... .خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خووووووووووووبه!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دوست ژوليتsh
27 بهمن 93 22:13
دلم خواست نظر بدم مشكلى دارى؟!! مگه من چیزی گفتم؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد