بنده ، رومینا خانمبنده ، رومینا خانم، تا این لحظه: 22 سال و 27 روز سن داره

زندگی من

زیاد خبر دارم!

1394/3/16 22:12
نویسنده : رومینا
275 بازدید
اشتراک گذاری
سلام من رومینام و اینو خودتون میدونید من واقعا متاسفم که نیامدم چون کارام زیاد بود خب تو این چند ماه اتفاق های زیادی افتادمن امتحانات مین ترم و ترم اول را دادم و همین طور نیم ترم دوم الان هم دارم امتحانات پایان ترم را میدم و خوشحالم که 5 امتحان بیش تر نمونده و فردا امتحان تفکر و سبک زندگی دارم امروز امتحان اجتماعی را دادم و انگار نصف وجودم راحت شد چون میدونید که اجتماعی حجمش خیلی زیاده اووووووف خب ما برای عید به گرگان و بسطام رفتیم و جای شما خیلی خالی بود در بسطام ابشار زیبایی به نام ابشار مجن بود که جاتون خالی نباشه ابش خیلی یخ بود و من فقط لرزیدم،11 فروردینم تولدم بود و اونم عالی بود ولی مهمونا کم بودن تو اردیبهش هم دوستام را دعوت کردم ولی چون تعداد زیاد بود شاید بقیه ی دوستانم را هم تابستان دعوت کنم، تابستان قراره مثل دو سال پیش به باششگاه انقلاب برم کلاسام به این ترتیبه:1)سیکرونایز 2)بسکتبال 3) تاتر خوب حتما سوالتون اینه که سیکرونایز چیه خب منم اولش مثل شما بودم و نمی دونستم چیه ولی الان میدونم سیکرونایز رقص یا همون باله در اب هست به جای شنا میروم و بسکتبال هم که میدونید و راستش من عاشق بسکتبال هستم وللی از تاتر بدم میاد باران دوستم مجبورم کرد که برم و من هم قبول کردم و الان مثل خر پشیمونم ایششششششش فک نید من برم جلوی مردم اهنگ و اواز بخونم.خب فعلا ارزوی موفقیت براتون دارم راستی من کلاس هفتمم و امیدوارم همه در امتحانات خود موفق باشند سعی می کنم بیام و دوباره بنویسم فعلا دوستان خوبم بای بای بای
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ناشناس
18 خرداد 94 19:42
خوشحالم برگشتی مرسی عزیزم
رومینا
20 مرداد 94 22:27
ناشناس نمی دونم کی هستی چون ناشناسی 😅😅 ولی مرسی خوش حالم که از وبلاگم خوشت اومده 😍😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد